Ամփոփում 2020-2021

Բարև ձեզ ես Դավիթն եմ սովորում եմ միջին դպրոցի 6-1 դասարանում,ես տեղափոխվել  եմ միջին դպրոց 2020 թվականին արևելյա դպրոցից։Ես այս տարի ունեցել եմ հաջողություններ և թերություններ որոնք շտկել եմ իհարկե թերության մասին է խոսքս։Ունեցա հաջողություն մայրենի առարկայից,անգլերեն առարկայից և մաթեմատիկաից,ես հիմա մի փոքր կպատմեմ թե ինչ եմ սովորել։

Մայրենի-այս առարկայից սովորել եմ լիքը և օգտակար բաներ որոնցով ես վստահ եմ,որ ինձ ապագայում պետք կգա։

Մաթեմատիկա-այս առարկայից ույնպես շատ բան եմ սովորել և շատ կցանկանայի,որ մի քիչ էլ թեմաներ սովորենք այս տարի քանի որ ինձ շատ դուր եկավ։

Անգլերեն-այս առարկան ինձ ոքեշնչեց,որ անգլերեն լավ սովորել ճիշտա հիմա այդքան էլ լավ չեմ կարողանում սովորել անգլերեն,բայց ես մյուս կիսամյակ փորձելու եմ այնպես անել,որ օտար լեզուների ցանկում ամենա առաջի տեղում լինի անգլերենը։

Ռուսերեն-այս առարկան մ մոտ ամենա մեծ թերությունն է,որ մինչև այսօր չեմ կարողացել շտկել և ես փորձում եմ և հույս ունեմ մյուս կիսամյակ իմ մոտ լավ կստացվի և ես կհոգևորեմ իմ ռուսերենի ուսուցչուհի Ժաննա Հակոբյանին։

Բնագիտություն-այս առարկայից ես սովորեցի լիքը բաներ բազմության մասին արմատների մասին և այլ հետքարքիր բաների մասին,ես փորձեցի լավ սովորել բնագիտությունը,քանի որ իմ մասնագիտության մեջ մի քիչ մտնում է այս առարկան։

Մի քիչ էլ խոսեմ ճամփորդություններից,ես այս տարի եղել եմ տարբեր տեղեր թանգարան տեսարժան վայրեր և այլ։Նաև մասնակցել եմ եռորյա ճամփուրդություններին գնացել եմ դիլիջան և այս ամսա վերջում գնալու եմ օձուն։Ինձ շատ են դուր գալիս ճամփորդությունները և ես կցանկանամ ամպայման շաուրնակել ճամփորդել Հայաստանով մեկ։

 

<>

Առաջադրանքներ
1. Բացատրի՛ր վերնագիրը:
2. Բնութագրի՛ր Բենին:

Բենը շատ ծիծաղկոտ Նա ամեն վարկյան ծիծաղում էր որից հետո նա լաց էր լինում: Իսկ մի անգամ դասի ընթացքում նա բարձր ծիծաղեց  որից հետո պատժվեց
3. Ի՞նչը կարող էր ծիծաղեցնել Բենին:

Իմ կարծիոքով Բենին կծիծաղեցներ իր ընկերների արած հումորները։
4. Ի՞նչ ես մտածում պատմվածքում ներկայացված իրադարձության մասին:

5. Բենն ինչո՞ւ լաց եղավ:

Բենը դասարանում լաց եղավ,քանի որ նա մտածում էր,որ նրան դաժան պատիժ կտաին։

Մայրենիի Դասարանական 12.05.2021

1.Տրված բառերի բացառական հոլովաձևերը (ումի՞ց, ինչի՞ց) կազմի՛ր: Ստացված բառերի վերջավորություններն ընդգծի՛ր:

Պապ-պապիկից, թոռ-թոռանից, հայր-հորից, տուն-տանից, գյուղ-գյուղից, քաղաք-քաղաքից, անկողին-անկողնուց, քամի-քամուց, գինի-գինուց, կաղնի-կաղնուց, բանալի-բանալուց:

2.Տրված բառաձևերի վերջավորություններն առանձնացրո՛ւ և Ա և Բ խմբի բառաձևերի կազմության տարբերությունը գտի՛ր:

Օրինակ՝

մարդուց — մարդ-ուց, տանից – տան-ից:

Ա. Բառ-ից, գյուղ-ից, այց-ուց, որդ-ուց, ծերուն-ուց, երդում-ից, շաբաթ-ից, լեռներ-ից:

Բ. Գարնան-ից, մահվան-ից, շաբաթվան-ից, ընկերոջ-ից, մոր-ից, մարդկանց-ից, կանանց-ից:

Ա խմբում բառերն առանց վերջավորության չունեն ոչ-մի փոփոխություն, իսկ Բ խմբում առանց վերջավորության բառը փոփոխված է։

3.Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով:

Հուզվել ինչի՞ց:
Ֆիլմից։

Մաշվել ինչի՞ց:
քարից

Հալումաշ լինել ինչի՞ց:
վազքից

4.Տրված բառերի գործիական հոլովաձևերը (ումո՞վ, ինչո՞վ) կազմի՛ր: Ստացված բառերի վերջավորություններն ընդգծի՛ր:

Ա. Որդի-որդով, հայր-հորով, քույր-քույրով, դաշտ-դաշտով, քաղաք-քաղաքով, անտառ-անտառով, փողոց-փողոցով:

Բ. Ուրախություն-ուրախությամբ, քաջություն-քաջությամբ, օգնություն-օգնությամբ:

Ա խմբում բառերը ով վերջավորությամբ են վերջանում, իսկ Բ խմբում ամբ

5.Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով:

Պատել ինչո՞վ:
Քարով

Շրջապատել ինչո՞վ:
Ընկերներով

Զբաղվել ումո՞վ: Զբաղվել ինչո՞վ:
Հեռախոսով