Ամառային արձակուրդների ժամանակ

Ես անցած տարի ամառային արձակուրդներին հրթիռով թռիչք էի կատարել Լուսին։ Երբ ես հրթիռով  բարձրացա երկինք շատ վախեցա, որ կարող եմ տեսնել այլմոլորակային, ևերբ  դուրս եկա  հրթիռից  շատ զարմացա, տեսնելով այլմոլորակայիններին ։Ես այդ պահին ուզում էի նստել հռթիռ և իջնել դեպի իմ Երկիր, բայց հռթիռի դուռ չէր բացվում։Այդ ժամանակ նրանք մոտեցան ինձ ու ծանոթացան ինձ հետ և հրավիրեցին իրենց տուն ճաշելու։ Ես նրանց առաջարկությունից չհրաժարվեցի ու նրանց հետ գնացի դեպի իրենց տուն։Ամենազարմանալին այն էր, որ իրենց տուն մեքենայի  անիվով գնացի։Երբ հասա նրանց տուն զարմացա, որովհետև նրանց տունը պատրասված էր ջրից և կրակից։ Ես  չցանկացա ներս մտնել։Նրանք ինձ համոզեցին և ես ներս մտա։ Մենք  ճաշեցինք և դուրս եկանք տնից իրենց բակ։ Իրենց բակում տեսա մի հռթիռ , նրանց խնդրեցի որ հրթիռը տան ինձ, որ  ետ վերադառնամ իմ  հարազատ Երկիր մոլորակ։Բայց պարզվեց,որ իրենց հրթիռը նույնպես վերանորոգման կարիք ունի։Նրանք խոստացան որ մինչև լույսը բացվի նրանք հրթիռը կվերանորոգեն;Ես գնացի քնելու և երբ   արթնացա հրթիռը արդեն վերանորոգված էր։Ես նրանց շնորհակալություն հայտնեցի ևվերադարձա իմ Երկիր։Իսկ այս տարի ամառային արձակուրդներն գնալու եմ հանգստանալու Մարս մոլորակ։ 

Գիտելիքների ստուգման մասին

Ճամբարի հինգերրորդ օրը մենք կատարեցինք գիտելիքների ստուգման երկրորդ կանգառը հաշվեցինք տարբեր երկրաչափական պատկերների մակերեսները։Հաշվարկները անցան հետաքրքիր և հավես։Առաջիկա ճամբարային օրերին ևս կկատարենք գիտելիքների ստուգման մյուս կանգառները որոնց ժամանակ կկշռվենք կչափենք արագություն։